Merhabalarrr🙄 başlıkta olduğu gibi ben şimdiden Doğum korkusunu çok yaşamasam da bi sonra ki levele geçtim bile . Nedense niye böyle düşünüyorum bilmiyorum ama Doğumdan sonra kimilerinin yaşadığı lohusalık sendromunu ben şimdiden Yaşar gibi oluyorum. 4 yeğen baktım biliyorum ne nasıl olur nasıl davranılır nasıl bakılır az çok bilgim var. Ama bu sefer ki bambaşka😬 sanırım bu yüzden de sıkıntıya düşmüş durumdayım. Hani kabullenme duygusu Yaşar ya insan öyle bişey sanırım. Evlenmeden öncede nasıl yaparım diye düşünüyosun ama alışıyorsun sanırım alışırım. Çok uzun yazdım ama içimin rahatlamasını istiyorum onun için burdayım 😴