ggzmkrcc benim 27. Hafta 23 den beri falan var kasık ağrısı p . Tesi kontrolde sorcam doktora yürüdüpümde tadahafif bile olsa bşley taşıdığında fazla yorucu iş yptıpımda oluyor. Yarın dinlen bi bkkm ağrı olck mı Ben zaten harejetlerini hep aşagıda hissediyprum orda duruyo galiba😉 snnemde de aynıymiş