Herkese merhaba, 19+3 haftalığım. Doktor bugün detaylı ultrason yaptı ve bebeğimin kalbinde parlaklık çıktı. Onun dışında her şey normal dedi doktor ve bunun önemli bir durum olmadığını ilerleyen aylarda kaybolduğunu söyledi. Yine de içim rahat etmiyor. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?