Ben de aynı yollardan geçtim. Çok şükür ilk denememde ikiz bebeklere hamile kaldım. İlk zamanlar kanamalar, ağrılar derken 17+3'teyim ben de şu an. Daha çoook yolum var. Hep tedirgin, hep korkuyla geçiyor. Serklaj da olmadım. Herkes serklajlı olunca da daha bir tedirgin oluyorum. Umarım ihtiyacım olmaz ve ben de o zamanlara sağlıkla ulaşabilirim. Allah isteyen, bekleyen, sabreden herkese sağ salim bebeklerine kavuşmayı nasip etsin. Çünkü gerçekten çok zormuş. Hele bir de riskli hamileliği olanlar için daha zor bir süreç. Kolaylıklar hepimize...🙏🙏🙏