Deryaaa27 kuzum sımdı ben adetımden 4 gun önce test yaptım sılık gozuktu cok az sonra ben bunları 3 günde bır tekrarladım gozuktu her gün gıt gide ısrar testım koyulastı sonra adetımden 1 hafta gectı doktora gıttım bebek yok kese yok 2 hafta sonra gel dedı ben korktuğum ıcın kan testı ıstedım eve gelınce aradım dedı ki hamılesın pozıtıf çıktı cok şükür 2 hafta sonra gıttım yanı cumartesı günü hem bebegımı gordum hem kalp atışlarını duydum ve kahve lekelenmem vardı doktorum kan gormedıgın sürece endıse etme dedı yıne ılac ıstedım dusuk tehlıkesıne karşı Allah korusun yanı ben adetımden 3 hafta gectıkten sonra gordum bebegımı az sabret sende gorursun ınsallah ınsan cok merak edıyor ama sonucun guzel olduğunu bilmek guzel❤️🥰