dilos Grsyyy çok şükür iyi gidiyor 🤗 bizde 23 haftalığız ☺ Keşke bende kızıma bir isim bulabilseydim 😔 bir türlü karar veremedik
EbruHafsa 23 haftaligiz hafsam ile ♥ Bel sirt agridi, sürekli wc, mide yanma ve nefes darligi haric turp gibiyiz 😆