Merhaba 10 buçuk aylık oğlum var 8 haftalık hamileyim emzirmeye devam ediyorm ama iki haftadır oğlum hastalıktan kurtulamadı. Usuttugunu düşünüyorum ancak duyanlar sütten kesmen lazım o yüzden hastalanıyor diyor. 10 aydır ilk kez gözleri capaklandi bende bu fikre inanmaya başladım siz ne düşünüyorsunuz bırakmalı miyim emzirmeyi