Kızlar 3 gün önce doktora gittim muayneye. Doktor bebeğin kasıkta olduğu söyledi ama benim öyle Bi ağrım sızım yok çok şükür. Başına böyle birşey gelen oldu mu? Sadece doktorun söylediği hamileymiş tibi davran kendine dedi. Riskli olduğunu falan söylemedi 20+5 haftalığım şuan kötü bir durum mu sizce yardımcı olur musunuz?