Gzd2106 Arkadaslar 32. Hafta calisabilir raporu aldiktan sonra herhangi bir nedenden dolayi 1 gun rapor alabiliyor muyuz bilgisi olan var mi
Sumeyye_g Gzd2106 yok canım çalışır raporu alırsan eğer her ne nedenden olursa olsun direk izne ayrılırsın rapor veremezler bide
elvann1993 benım bıldıgım eger kadın doguma rapor ıcın gidersen senı dırek ızne ayırıyor ama başka branşlardan alırnırmı onu bılmıuorum
Sumeyye_g Zade öncesinde alırsın zaten canım 32 de çalışır aldıktan sonra başka izin raporu alamazsın direk seni çalışamaz diye izne ayırırlar
Zade Sumeyye_g Öyle birşey yok ya sanmıyorum .. Mesela ortopedik bir problemin var yada nezle oldun aile hekiminden 3 gün rapor verildi sana direk 8 hafta raporlu görünmüyorsun ki .. o dr n verdiği kadar raporlu oluyorsun .
Zade Muallimannecik Bu olabilir evet .. çünkü bende bu 8 haftayı nasıl en az kayıpla Doğum sonrasına aktarırım diye düşünürken rapor alsam nolur diye sormuştum özlük işlerine onlarda 8 haftadan düşerler demişti
Muallimannecik Zade aynen o şekilde çalışabilir alıp normal raporla uzatmayı engellemek için hastalık raporu dahi olsa ordan düşülüyor şeklinde biliyorum bende