Annemmmm Merhaba kızlar 31 haftalık hamileyim ilk günlerden itibaren ne yesem ağzımda kötü bi tat kalıyor metal tadı gibi bu tarz sorun yaşayan var mı ?
Nur Annemmmm maalesef geçmiyor canım bende 28+3 haftalık hamileyim doktoruma dedim hamilelik süreci vajinadan sonra hormon seviyesi en çok artan bölge ağızlar ve göğüs maalesef gebelik sonlanana kadar bu acı tat tatsızlık geçmiyor. Ben polo şeker kullanıyorum bir nebze iyi
Demir Haftamdayım o metalik kötü tat gitmiyor benden de tatlı yesem dahi😣Soracaktım bende ne zaman geçer yaşayan var mı diye ama siz neredeyse yolun sonuna gelmişsiniz hala var demek geçmiyor.
Cansummm Ben 11+4 haftalık hamileyim. Öğrendiğim günden itibaren ağzımdan o tat hiç gitmedi çok rahatsız edici ne yersem ne yaparsam yapayım ağzımdan gitmiyor o tat 31 haftalık olmuşsunuz hala geçmediyse sıkıntı ben 3 Aydan sonra geçer diye düşünmüştüm.🤦🏼♀️
Saganak Herhangi bi ilaç kullanıyor musunuz.Ben vitamin mide koruyucu ne alırsam alıyım oluyor kullanmadığım zaman geçiyor 18. Hafta
Annemmmm Evet hala devam ediyor hiç geçmedi de malesef😔 ilaç kullanıyorum fakat kullanmadığım zaman da aynı
Annemmmm Ekstra ben de tükürük salgısı da arttı hamilelikte acaba sizlerde durum nasıl yoksa bir ben miyim böyle bir konu açılmadı daha önce
Annemmmm Herkes bu sıkıntıların doğumdan hemen sonra geçeceğini söylüyor ben de o mucize gününü bekliyorum 😊
Annemmmm Nur Doğru söylüyosun geçecek gibi değil ben de şekerlerle dolaşıyorum anlık iyi geliyor işte