Ececik07 merhaba benim de sol üstte kalp çıkıyor ama dayı belirmiyor o kalp atışı demek mi oluyor ? Acaba birde kaç dk da buluyorsunuz kalp atışını ? 14 haftadayım ben biraz zorlanıyorum 10dk yı buluyor. Duyunca hemen kapatıyorum ama zarar verir mi diye edişe ediyorum.