ilaydasarisoyy Biliyorum cok normal kese altinda sivi birikmis doktorumuz yatip dinlen dedi daha once yasayan var mi arkadaslar aklim cikiyor yine aynisi olacak diye 😞
Madlen ilaydasarisoyy Ben yaşadım.Sakin olup dinlenip progestan kullanmakta fayda var.Doktorunun dediklerini lütfen aksatma.6. Haftadan beri kanamalı bir gebelik geçiriyorum.Moralini yüksek tut🙏🏻
tugbats Allah korusun benim doktorum eğer Kanaman olursa bir yakınını çağırıyorsun ve tuvalet ihtiyacı dışında yerinden kıpırdamıyorsun hep yatıyorsun demişti lütfen sizde öyle yapın
ilaydasarisoyy Madlen hep dinleniyorum progestan igne ve hap kullaniyorum insallah hayirlisi hepimiz icin