Derya21d göğüsünün ucu varsa sorun yaşamazsın zaten süt dolduğunda bebek emdiğinde gayet güzel büyüyor göğüsler. Tavsiyemdir, kabuklanma olmaması için bir krem vs kullanın, sonrasında yara sorunu oluyor benimde öyle kabuklanıyordu şuan hala göğüs yarası çekiyorum zar zor geçiriyorum.