Merve_osman Ummugulsum_44 korkutuklari gibi değil yaptıkları zaman hiç acımıyor sonrasinda da çok hafif bir ağrı oluyor o kadar
Sherylady Ummugulsum_44 canım korkma hiç acımıyor azıcık ağrısı oluyor hareketlerde de azalma olmadı bende gayet patır putur oynadılar bebişlerim😊
_vesileaksoy Ummugulsum_44 bende oldum 3 gün kolum agrıdı . Bebegımın hareketleri hiç azalmadı aksıne her gün daha da fazla hareket ediyor
Duyguu1148 Aşıya gitmeden önce calpol mor paket olandan bi çay kaşığı verirsen sonrasında ateş de ağrıda olmaz genelde hemşireler söylüyo