Kızlar 17+4 deyim. Bebiş bir hafta önden gidiyor ama. Daha dün kontrole gittim herşey yolunda idi. Ama bütün uyandığımdan beri karnımda bir ağrı var. Bir sol tarafta bir sağ tarafta. İçten gelen bir ağrı. Başına böyle bir şey gelen oldu mu ya? Dün herşey yolunda idi; bugün niye böyle oldu acaba?