feraye12 selam kızlar 2 gündür adet sancısı cekiyorum ve ishal durumu oluyor ara sıra . bel ağrısı ve akıntımda baya bi artma var doğum belirtisimi acaba ?
DBsvn feraye12 tam olarak hepsi doğum belirtisi bi doktora gidip muayene olun bence bazılarında su ya da nişan gelmiyo akıntı oluyo şahsen benim öyle olmuştu