NMAYG Hanımlar iyi akşamlar, henüz 7+2 deyim. Progestan ve oxapar kullanıyorum. Yaptırdığım tahlilde enzimde artış görüldü. Doktor progestanı kes dedi. Henüz 7.haftada olduğum için tedirgin oldum. Olumsuz bir durum yaşanır mı? Bu durumu yaşayan oldu mu?
Cisem-22 NMAYG sebze ağirlkli beslenin Bol su yeşil elma et tüketmeyin daha başındasınız bir çok komplikasyona yol açabilir Kaşintilarinizda ilerleyen dönemde tüm vücutta olabilir
Burcuburcuuu NMAYG canim ben yasadim 25.haftamda falan. Karaciger enzimleri yukselmis idrarda da protein cikmisti iki gun yattim hastanede. Ama yatma sebebim idrarda protein çıkması. Karaciger enzimleri yavas yavas normale dönüyor benim 2 haftada normale dönmüştü. Karaciğer dostu sebzeler tukettim ozellikle enginar ve kereviz. Enginar mevsimi degil ama bulabilirsen tüket. Sıkıntı yapacak bir sey yok👍 Sag salim kucagina al insallah. Hayirli olsun🤗