Aynı problem bende de var doktorum limon suyunu sürebileceğimi ya da baticon kullanabileceğimi söyledi. Çok fazla çikolata gibi şeyler yememeye çalıştım, baharatlı da yemiyorum. Bi hayli düzeldi gibi bi de doktorun dediklerini yapmadan. Kükürt sabunu kullandım çok kötü olduğunda fakat şimdi organik bi yüz temizleme jeli kullanıyorum.