Grslhndn Canım kan ilacı dediğimiz şey bir çok şeyin birleştimi .. kan üretiminde kullanılıyor , kanla bebeğine taşınan oksijene yardım ediyor , Demir takviyesi yapıyor , senin daha rahat nefes alabilmen için yine keza üretilen maddelere yardımcı , halsizliğini en aza indiriyor .. ben bir ay bıraktım da nefes nefese kaldım nefesim yetmiyormuş gibi oldu , uykusuzluk çektim çok , halsizlik yaşadım .. kuşanmaya başladığımdan beri azaldı şikayetlerim . Bırakma derim ben kendi konforun için