iremurat 35 hafta 5 günlük hamileyim bugun doktor bebekte gelişim geriligi var dedi igne verdi boyle olupta kullanan varmı
Esrelf iremurat sanırım bu dediğiniz ilaç kan sulandırıcı. Burda birsürü kan sulandırıcı kullanan gebe vardı. Cevap yazarlar size.
Reyhan11 iremurat bende 35 haftadayım hamileliğimin.başından beri.kullanıyorum sen sormadinmi ne alaka falan diye?
Cansummm iremurat bende hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana hem hibor 5000 hem de coraspirin kullanıyorum Doğuma kadar da kullanacağım.
iremurat Reyhan11 gelisim geriligi olsugu icin kullanicaksin dedi zaten 1 ayim kaldi 4 tanede vitamin verdi
Reyhan11 iremurat ilk defa duydum🤔 INŞALLAH faydasi olur canım 🙏❤ sen bol.bol kaşar muz portakal suyu ve ceviz ye bunlar kilo aldiriyo❤
Pcosluhatun Bende öğrendiğimden beri kullanıyorum yaklaşık 40 tane iğnemiz bitti. Sonuna kadarda kullanacağımı söyledi doktorum. Polikistik over hastasıyım o yüzden kullanıyorum
iremurat Pcosluhatun cok gecmis olsun canım benim hic hastaligimda yok ama doktor verince panik yaptim bakalim insallah bisey olmaz
iremurat Reyhan11 kilosu yine sıkıntı degil ama vücut ölcüleri kucuk haftasina gore canim hayirlisi bakalim artik