Tugbahanci Merhaba hanımlar 14 haftalık hamileyim iki gündür baya agrım oluyo karnımda yogun sekilde akıntımdada koyulasma var üsüttün dediler ama anlamadım gitti doktora gitmeme gerek varmı yada yasayan oldumu bu durumu