Gulfem07 devlete spinal oldum çok çektim perişan oldum asla bir daha spinal olmam dedim sırf bunun için özele gittim iki hafta önce ameliyat oldum doktorum çok ısrar etti spinal ol bana güven diye spinal daha sağlıklı dedi bende onu dinleyip spinal oldum oysaki asla olmam diyordum çok şükür hiç pişman olmadım hiç devlete ki gibi ağrılar yaşamadım özel e devlet in spinal i bile farklı