Kadriyeanesbende 13 hafta bugün bitti benimde hala bile kasık ağrım ve adet olucak gibi ağrılarım oluyor doktor dedi ki rahim büyüdüğü için bebek kendine yer yapmaya çalıştığı için bu ağrılar ve çok normal bunlar olmalı dedi.
Tabi aşırı seni dayanılmaz rahatsız edici sancı olursa ona hemen doktora gitmelisin