Merhaba kızlar ya ben çok kötü bir hamilelik geçiriyorum ilk hamileliğim sürekli mide bulantısı baş ağrısı uyuma hissi hiç bir iş yapasım gelmiyor hiç bir yere gidesim gelmiyor çünkü yapamıyorum ayakta durmakta zorluk çekiyorum evimin işini bile yapmakta zorluk çekiyorum, yemek pişirirken midem bulanıyor yedim bir şeyi bir daha yiyemiyor ve kokusuna bile tahammül edemiyorum 😢 Ne yapacağımı bilemiyorum 9 ay hep böyle mi olacağım benim gibi hamileliği böyle geçen var mı ? Nasıl hafifletebilirim ? (6+6 haftalık bu arada)