Semanurakyel Kızlar birden bire ishal oldum napsam iyi gelir 😥 doktor bugun bebiş başaşağı gelişimide iyi her an gelebilir dedi üstüne ishal olunca korktm doğrusu
Akyuz61 Semanurakyel canım ishal doğum belirtisi olabiliyor ağrın sancın vs varmı? Doktoruna ulaşabilirsen bi söyle bence
ZulemEsra Semanurakyel bu sabah kontrolüm vardı, bende aynı haftadayım. Doktorum ishalini sürekli kontrol et kanama yada nişan gelebilir dedi. doktoruna bilgi verirsen iyi olur canım.
Semanurakyel Akyuz61 sancım falan yok ama bebiş çok kasılıyo toplanıyor sürekli. Malesef doktoraa ulasamam ki çünkü devlete gidiyorum 😥
ZulemEsra Semanurakyel o zaman nişan yada su gelicek mi diye kontrol et kendini sürekli. Eğer ağrın sancın olursa acile git bi görün muhakkak
Gzmkrks Bende dün aksam gittim alttan muayene etti sabah kan geldi nişan gibi ama sancım yok denecek kadar az ishal yok aksam bi nst baktırıyım diyorum acele mi ediyorum bilmiyorum
Semanurakyel Gzmkrks suan bi sıkıntı yok bakalım bol bol idrara gitmeye basladım şimdide ay hayırlısı artık 🙈
Semanurakyel ZulemEsra aynen takip edeyim bakalım daha hiç alttan muayebe olmadım acilden sırf bu yüzden korkuyorum