kelebek12345 Dün 65 di betam tüp bebegimin 10. Günü. Doktor 2 gün snra yine test yap dedi. Yarn tekrar kan vercem yükselirmi kokruyorm bse olur die.
Merve6475 kelebek12345 bende hep öyle korkuyla bekliyodum allaha şükür 12 haftayı gectik canım korkma sende bol bol dua et
Asli1453 İnşallah yükselir stres yapma Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin tüp bebek bekleyişini iyi bilirim
Sultan2 Canım 3 kez tekrar etmen lazım testi stres yapma çünkü ilk sonucun düşük değil gayet güzel bi rakam düzenli artar Allah’ın izniyle merak etme 😊