Mom666 nişan bir kerede de gelebilir parça parça da. Karnın her tarafının sertleşmesi doğum kasılmasıdır, açılmayı sağlar. Ben de öyle olduğunda ağrı hissetmiyorum. Doktorum aynı zamanda belinden kasıklarına vuran ağrılarının ve bunların da belli bir düzen içinde olması lazım ki doğum başlasın dedi. Kaçıncı haftadasınız? Her hafta nstye giriyor musunuz düzenli?