Bende 10 günlük anneyim normal doğum yaptım gerçekten psikolojik ve fiziken kendinizi hazırlarsanız doğum korkulacak birşey değil🤗 günüm doldu 4cm açılmam vardı suni sancı verdiler doğumu başlattılar mecburen 1,5 saatte suni sancıyla doğurdum keşke o ana geri dönsem diyorum şimdi 🤗dayanılmayacak bir ağrı değil inanın bende plates topu ve Meryem ana otunun çok faydasını gördüm 72kilo ile doğuma gittim şuna 64 kiloyum 8 kilo gitti ve göbek kalmadı bile 🤗