Merhaba kızlar,
Şuan 14+2 günlüğüz.
12.haftanın sonlanmasıyla birlikte çoğu şikayetim azaldı hatta mide bulantım ve yanmam kesildi diyebilirim. Ama son 2-3 gündür karnım küçüldü resmen. Yemek yiyince kocaman olan karnım artık o kadar şişmiyor. Kan ilacı kullanıyorum birde son 1 haftadır insanlarda afedersiniz kabızlık yapacakken bende ishal yaptı. Acaba önceki şişkinliklerim mide rahatsızlıklarından mıydı onlar geçince mi indi? Şimdiye kadar hiç kanamam lekelenmem olmadı. Sizce doktoru arasam mı yoksa başına böyle birşey gelen var mı?