Hanımlar merhaba 36 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri hiç güçlü değil çoğu zaman hissetmiyorum kontrollerimde bir sorun olmadığını söylüyor doktor hıçkırık gün içinde çok oluyor hıçkırık da hareket sayılır mı bir yerde okumuştum sayılmaz diyordu sizce 🥴