Valsss canım 0 lana na kadar kontrol etmeleri gerek kan degerleri yoksa testlerde pozitid cıkıyor bende aynı durumu yasadım degerim 13 müş silik cıkıyordu doktora gittim 0 lanmadıgını soyledi ve tekrar kan verdim 4 gün sonra 3 olmustu yani artık son bulmustu . 6 ay sonra hamile kaldım suan 7+6 yım cok şükür güzel bi gebelik geçiriyorum