Bebek iyi beslenirse sık kaka ve çişini yaparsa sarılıkta olmaz inşallah benim bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar orda açlıktan sarılık oldu çünkü çok az besleniyordu ışık tedavisi verdiler 8gün kaldı bir hafta oldu taburcu olalı..dua edin sağlıklı bir şekilde kavuşun inşallah gerisi hal olur..hesapta değil nasip te olan geliyor insanoğlunun başına dua edin sadece şimdi sağlıkla kavuşmak için,