Busemasalpoyraz 90 kilo uzeri hamile kalip normal dogum yapabildinizmi kilonuz engel oldumu doktorlariniz neler onerde neler yaptiniz
Elifboztug Busemasalpoyraz kiloyla alakası yok canım onun ya kardesim kiloluydu 2 bebeginide normal doğdu 33 haftalık bende hamileyim doktora sordum normal denicez dedi insallah olur
Tazeanne0134 Busemasalpoyraz 92 ile hamile kaldım şimdi 97 kiloyum ve bu zamana kadar hep normal doğum göründü inşallah da normal olur diye dua ediyorum sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin
SedaS Ben 1 nci hamilelikte 80 kiloda hamile kaldım 110 kiloya çıktım 110 kiloda normal bir Doğum yaptım şuan 2 Ncye hamileyim 98 kilo ile hamile kaldım 95 kiloya düştüm çok dikkat ediyorum kilo almamak için 😊
tashavva 85 kiloyla hamile kalmistim. 3 ayimdayim suan 81 kiloyum insallah kendimden gecip fazla fazla kilo almam. Dikkat ediyorum zaten ki hala bulantilarim ve istah kapanikligi devam ediyor insallah bebegime zarar vermiyorumdur 😔
Naciyegormez Ben 94 kilo ile hamile kaldım şuan 88 kiloyum almadıgım gibi verdim de.. bebeğim 3.800 olmasına rağmen doktorum normal olabilir dedi bende bekliyorum heyecanla ☺️