Deletedmom0093 anladım hiç üzülme canını sıkma tekrar olur. Benim de 10 haftalıktı ama gelişim geriliği vardı 6 haftalık gözüküyordu. Sadece 2 hafta kanamayla geçti doktor beklemek istedi hemen kürtaj yapmad, bir umut bekledik . Kendi kendine düşük oldu içeride parça kaldığı için yine de kürtaj olmak zorunda kaldım. Allah büyüktür biliyorum zor bir süreç ama güçlü ol.