Klomenle aynı şeyi yaşadığım için femaraya geçtik. Dört ay femara kullandım.yumurta bazen oluştu , bazen çatlatma iğnesi vurulmadan kendi çatladı zamanı karıştı. Son ayda doktorum dedi ki aşılamadan önce letu diye bi ilaçla yine yumurtalık takibi yapalım. Kullandım. Ama bu arada yumurta kalitesini artırmaya kafamı taktım. Pro women + inofolic kombi+ gyno ferro sanol+ d vitamini takviyelerini kullandım. Adetimin ikinci günü başlatıp doktor yumurta 18 mm diyine kadar tarçın+çörekotu+bal kürünü araştırırsın her sabah aç karnına ılık suyla onu içtim. Çok dua ettim. Ve hamile kaldığımda yaptıklarımı inşallah birilerine faydası olur diye hep anlatıyorum. Sizin içinde dua edicem 🙏🏼❤️