Ayse67 Öncelikle geçmiş olsun . Ama ay başlarında benimde agrım olduğu zaman bende sürekli olarak ağrı kesici de bulurdum çözümü ve evet adeti ya keser ya da gününden erken bitmesine sebeb olurdu . Ama size tavsiyem biliyorum ağrılar çok zor ama ağrı kesici kullanmayın ve adetiniz kesilmesin zarar veriyor bu size .