Arkadaşlar 6 haftalık 4 günlük hamileyim bugun kan testi verdim hepsi normal ama guatır birazcık yüksek çıkmış sebebi nedir acaba düşürmek için ne yapılmalı yoksa hamilelikte yükselmesimi lazım yardımcı olurmusunuz düşük tehlikesi yaratırmı guatır yukselmesi