Buglemcagla Secglll 38+4 olduk 3 gundur sanci cekiyorum ama açıklığım yok bekliyoruz bizde açıklık olmazsa 40 haftaya kadar yolu var dedi doktor 💕
Seyy Haticebirece 41+4 olasiya kadar 2 gun de bir kontrole gitcem keske sancilaril kendiliginde gelsee suni istemiyorumm
Haticebirece Seyy özel mi acaba benim doktorum 40. Hafta dolunca suni işe başlatmayı düşünüyor bende kendi sancımın geleceğine inanıyorum inşallah 🙄