Kızlar gerçekten kafamiza çok taktığımız için olmuyor bizim 2 yıl olmadı gün saydım sizin gibi adetim gecikince hemen hamileyim diye düşündüm aklımdan hamilelegi hiç çıkarmadım nerdeyse doktora gittik doktor bende problem olmadığını eşimin de %10 ihtimal normal yollardan çocuk yapabileceğimizi tek çarenin tüp bebek olduğunu söylediler sonra biz daha çok kafaya taktik bu olayı en son bu yıl ramazanda benim babannem hastanede yattı 1 ay boyunca ölümlerden döndü ve benim için kendisi çok değerlidir annem sayarım kendisini hakkı çok büyük bende o sırada ben ondan başka hiç bisey düşünmüyordum babannem oyle oldugu icin bende psikojik olarak cok etkilenmistim ve esimle cocuk yapma isini erteleyelim dedik korunmuyorduk ama cocuk olsun diye surekli biseyler yapmiyorduk babannem hastaneden cikti ben hamile kalmışım 28+1 hamileyim şimdi kızımı bekliyorum çok zor biliyorum ama kafaya taktığımız stres yaptığımız zaman gerçekten çok etkiliyor bu malesef rabbim isteyen ve hak eden herkese en kısa zamanda nasip etsin inşallah ❤