Ben de çok geç yaptırdım çünkü yaptırmaya ğek niyetim yoktu ama doktorum kızdı ve o yüzden 31.haftamda ilk dozu yaptırdım sağlık ocağında hatta ikincisini de bugün 36.haftamda oldum. Doktorlar genelde ısrar ediyolar tetanoz aşısı için. Ben de ağrı şiş acı vs yok denicek kadar az oldu korkutmayın kendinizi herkeste aynı etki olmuyo ☺️