MerveOkk ben okadar rahat pozitif birgün geçirmiştimki aslında hiç agrım falan yoktu eşime sadece sakin ol ama sanki rahmimde bir şeyler hissdiyorum dedim 😂 saat 22:00 di görümcem de bizimleydi daha sonra onlara çaktırmadan sancılarımı o agrının nekadar sürede geldgini hesapladım eşim tabi gözümün içine bakıyor kalk gidelim kalk gidelim diyor bu şekilde saati 00:00 yaptım. Hastaneye gittgimizde nts ye alıp sancılarımı kontrol ettiler ve ben okadar rahattımki sadce oğlumu artık kucagıma alıcagımı düşünüyodum . Eşim ve görümcem volta atıyolardı. Ebe hemşire yanıma gelip sancılar doğum için yeterli degil ama isterseniz dr muz baksın dedi bakmasını istedim . Ve alttan muayene etti 1 cm dedi 1 haftaya anca dogum olurdedi eve yolladı nst sonuçlarını kendi dr attım yarın alırız dedi 😍 ( dr başka hastaneden gelcekti) eve geldik sabah 06:00 ya kadar uyumadı. Sancılarım oldu ve dakka tuttum eşimle görümcem uyuyolar yalnız 😂😂🙈 .
Sabah hadi geliyo dedim ve gittik yatışım yapıldı ebemiz geldi alttan muayene etti sadece 2.5 cm olmuş ama sancılarım vardı yalnız dayanılmıcak gibi degildi . Plates topu falan getirdiler eltim tüp bebek uzmanı hiç yanımdan ayrılmadı çok destek oldu drum geldi istersen epidural yapalım dedi hayır dedim normal hiç bi takviye istemiyorum baygın olmak istemiyorum onu hissetmek istiyorum kucagıma almak istiyorum dedim. Bana dedgi tek şey sana bu kararında saygı duyuyorum bende tüm gücümle desteklicem dedi ve o an bana ilahi bi güç geldi yapıcam dedim ( çatım çok müsait degildi ve bebek 4.200 gr boyu 52 cm 38+6 )
6 cm ile doguma alındım ama ne hikmetse sancım gitti tekrar odaya alındım suyumu açtılar ay çok güzel bişeydi balon söndü içimde 😂 sonra suni sancı teklif ettiler ve kabul ettim 1 saat suni sancıdan sonra 9 cm le doguma alındım ve 3 kere ıkındım bebegim 2 eylül 2016 saat 16:02 de doğdu içerde 3 dışarda 4 dikişim vardı dikişler bir haftada kendiliğinden düştü he hastanede bebegimi yanıma getirdiler emzirdim ne agrım vardı ne sızım ertesi gün hastanenin kübakıcısı geldi beni yıkadı saçlarıma fön çektiler makyaj yaptılar fotolar çekildik eve geldgimde okadar dinçtimki sanki dogum yapmamış gibiydim komşularım hayret ettiler oğlumun yanımda olması ona sarılıyo olmak ve en önemlisi sağlıklı olmak doktorumun ve asistanların beni alkışlayıp tebrik etmeleri herşeye bedeldi iyiki normal olmuş
Rabbim sizede hayırlı doğum nasip etsin sağlıkla inşallah