Dünden beri boğazım gıcıklanıyordu. Bugün baş ağrısı kulak ağrısı ve öksürükle uyandım. Öksürdükçe midem bulanıyo banyoya koşuyorum boş öğürüyorum. Bi ballı süt içebildim ve parol içip uyudum. Şimdi uyandım yine öksürük midemi bulandırdı banyoda boş öğürdüm durdum. Bulantı kusmadan yeni kurtulmuş biriyim. Napcam ben 😭