Eylul-ocak Benim ilk dogumum 38+3’te normal dogum oldu. Bebek irilestikce doktorum normal dogum icin tedirgin oluyordu ve suyum da azalinca yatis verdi. Fitil diye bir yontem kullanmisti, oncesinde bana “3 saat icerisinde sanci baslamazsa sezeryana alacagim. Sanci basladiktan sonra acilma icin 24 saat gerekebilir ve o saatten sonra geri donusu yok. Kendine guveniyor musun?” diye acik acik sordu. Ben kabul ettim ve gercekten 24 saat surdu. Acilma sonrasi 15 dk’da dogum yapmistim. Bir komplikasyon olmadi ama doktora guvenmek cok onemli. Doktor onermiyorsa hicbir sekilde diretmenin anlami yok, cok riskli olabiliyor.