esma0972 Herkese merhabalar ben 14 buçuk haftalık hamileyim ancak Dr hala kesin net değil dediği için cinsiyet tahmininde bulunmuyor acaba bin teorisi vs ultrason görüntüsü anlayan biri varsa yorum yazabilir mi acil ltfn