Busemasalpoyraz Hilal_00 canim 1 3 5 7 tane hangisini yiyebliosn tekli sayi olarak yicekmissinz oyle demislerdi bana ben basindan beri gunde 3 tane yiyorum
yagmur2019 Liva rica ederim😊evet gebe okuluna gidiyorum böyle bilgiler paylaşıyorlar daha bugün konuştuk doğumu başlatma ve kolaylaştırma özelliği varmış o yüzden son haftalarda yiyin diyorlar
Lirlonfa Hilal_00 Aynen bana da 35den itibaren günde 8 9 tane ye dedi ama aşırı tatlı geliyo bayıyo yiyemiorum bi gün 5 bi gün 7 tane fln anca