Meltemmdda hemen kötü düşünüp paniklemeyin lütfen olabilir bugün ishal kusma üşüttüğün için de olabilir yarın da bakarsın tam tersi kabız olmuşsun bebek büyüdükçe her şey değişiyor canım hiç sorun yapma ben ilk üç ay kabızdım şimdi de hep ishalim muz yeyince rahatlıyorum bir tek birde yoğurt tabi ben içtiğimiz kan hapı vitamin vs bunlara da bağlıyorum açıkçası çünkü yan etkileri hep kaka da değişiklikler renk koku ishal kabız vs 😘