Daha yeni doktordan geldim şeker olduğu için düzenli nst çekilmesi gerekiyor.. neyse ben bugün güle oynaya kontrole gittim ama büyük moral bozukluğuyla geri döndüm...
32+5 de ölçüm yapıldığında bebeğimin kilosu 2200 çıkmıştı bugün gittiğim kendi doktorum değildi ve kilosuna baktı 34+2 deyiz bebeğin kilosu 2175 cıktı yani haftalık 200 gr alması beklenirken almamış bide düşmüş... tabi ben panikle hemen sordum normal mi diye doktor sağlığı iyi ölçüm hatasıdır hiç bir zaman doğru çıkmaz diyip beni sakinleştirmeye çalıştı ama ben yine kendi doktoruma yazdim daha cevap vermedi ama bunu yaşayan varmı benim moralim aşırı bozuldu 😥😥