SedaSoner Kızlar 14. Haftada uzun uğraşlar sonucu bacak arasını görüntüleyebildi doktorumuz ama kesin bir şey demedi erkek gibi dedi bir dahaki ay netleşir dedi ama biz soranlara hep erkek dedim. Sonra baktıkça kordon mu organ mı emin olamadım siz ne düşünüyorsunuz 😓 https://www.resimag.com/i/8bdb2123345
SedaSoner Szeys ya eşim de öyle diyor ama göbekten aşağı kordon da iniyo o da aklımı kurcalıyo. Bi şey görüyorum bebeğe almaya kendimi durduruyorum ya yanlışsa gördüğümüz diye 😅
Szeys SedaSoner Benimki de aynı böyle görünüyodu ama için rahat değilse 2 hafta sonra falan tekrar bi git ona göre alışverişine başlarsın🤣
SedaSoner Haticeakks Haticeakks ocak’ın ilk haftası tekrar gidicem inşallah, ya herkes benim kuruntu yaptığımda gözükenin pipi olduğunda hem fikir sanırım 🙈
SedaSoner Deryaikrasu ya doktor bize de pipi dedi ama ben kendi kendime doktorculuğa mı soyundum naptıysam şüpheye düştüm😂 ah o göbekten inen kordon hep o karıştırdı benim aklımı 🙄
SedaSoner Szeys ocak’ın ilk haftası gidicem inşallah 🙏🏻 Buarada zaten 10 günden fazla oldu bu ultrason görüntüsü. İlk 3 gün erkek dedim soranlara da sonra baktıkça baktıkça aklıma şüpheler düştü acaba mı diye diye kendimi yedim 😅