Senaianculescu Çatlayacak sanırım o zaman öyle deli gibi kaşınıyor ben kiloluyken çatlıyordum ordan hatırlıyorum şimdi korkuyorum tekrar çatlamaya.Lierac krem alın biraz pahalı ama en azından en iyi gelrn o çatladıktan sonra gitmiyor ne yapsan boş😢 Doktor bana kaçıncı hamileliğin diyor göbeğimdeki çatlaklardan utanıyorum artık ama ne yapim.