Glcnazz10 Melekk55 kanama veya leke olunca alttan muayene ediliyor ama alttan bakınca sanmıyorum yani ultrasyondan kanama olsun progestan falan verildimi bende 12 haftalik hamileyim sürekli kanamadan hastanede yatiyorum
BusraVeli Glcnazz10 Hiç bilmiyorum bu eski zaten düşük yaptım sürekli kanamam oluyordu benim daha fazla dayanamadı malesef
BusraVeli Melekk55 Şimdilik yok çok şükür ama ufak ufak lekeler oluyor kahverengi 6 sında randevum var inşallah birşey olmamıştır
Damlacik88 Melekk55 12 ye kdr bende alttan muayne oldum aslinda icerde kanama olsa doktor kanama alanini ultrasonda gorurdu
Melekk55 BusraVeli benimde oluyor canım akıntıyla karısık tam kahvede değil ama insan merak ediyor işte
BusraVeli Melekk55 6 ocakta randevum var ikili tarama testi yapılacak inşallah herşey güzel der ve inşallah seninde lekelerin geçer bebeğin sağlıklı olur canım 😘
Menekse123 Melekk55 Bebek 3 aylik olana kadar cook mejbur kalmadikca alttan muane eytirmenin sakincali oldunu biliorum dikket et bise olmaz insaAllah